2014年1月10日 星期五

Call 0 call 0

救命呀!!
有冇高人可以救下我呀
上一篇blog 已經唔可以正常load 相
遊blog 留言又留唔倒
好彩經一番亂撞終於可以去遊blog 成功留言

但日前寫blog 時發現load相問題仍未解決
仍然load 唔倒相呀 ~ 嗚嗚嗚嗚
我啲相已經係用jpg png 格式
早前寫blog load 相都冇問題 好順利
何解而家唔得嘅
有冇人可以話我知點解?
有冇知有咩途徑讓我可以跟google 反映 
我要寫blog 出blog 呀 T^T


點解 發報一欄會冇咗?
滙入相片會hand機 至令相片未能貼上

救命,救命,救命呀)))

沒有留言:

張貼留言