2014年1月13日 星期一

電喇 電喇 , 終於搞電了~ ^0^

12 - 1 - 2014

又閉關幾日 終於煙酒倒 電解上傳唔倒相片原因鳥 ^0^

原來我以往一直用外掛程式登入寫BLOG 係唔正確 ( 但點解之前又接受?而家又唔得喎 ? 哼 )
經我一輪搜尋 終於搵到答案 >
google 要我安裝 google chrome 登入自己個blog 後先可以復原 正常 ( all li 桔帝 , 終於搞電 )


玩咗我咁耐 搞到我出唔倒blog  積積埋埋一大堆 blog 都唔從何寫起 ><
要追真係有排追


24 - 12 - 2013 平安夜 家聚 party 

是日 party 在我家搞



今年頭腦有點閉塞 , 唔知整啲咩嘢 所以只係整咗啲簡簡單單 嘅甜品 與小食 
甜品有 > 

Twelve送嘅cupcakes 


麵包布丁

朱古力 泡芙

 朱古力士多啤梨

綿花啫喱波板糖.

我嘅招牌 雜果沙律  

 三色法包 > 香草蒜蓉牛油, 松露醬 , 吞拿魚沙律醬

墨魚墨汁飯

煎餃子

羅宋湯

外賣 PIZZA + 烤雞  BUT 唔記得影啲烤雞

食飽飽後又有大抽獎

畫鬼腳 ~大人細路一齊畫 人人有份 個個 開心^^






25 - 12 - 2013 聖誕夜

今日嘅節目係抖一抖 , 二人撐枱腳 
順便清埋少少廚餘 hehe 

我哋食完晏本想去新蒲崗 一田 買少少嘢 配埋廚餘做晚餐


芝士蒜蓉焗虎蝦 配 牛柳

廚餘 ~ 三色法包

廚餘 ~ 雜果沙律 + 隻蛋白配士多啤梨 ^0^

廚餘 ~ 羅宋湯 



26 - 12 - 2013 boxing day 

今晚去咁個超大型 BBQ party  , 有成二百人咁多 , 又獎抽 真係好熱閙




happy end ~ 


沒有留言:

張貼留言