2014年1月7日 星期二

慶冬至 去 飯聚

21 - 12 - 2013


呢個月又係好忙 ing
又冬至  又聖誕節 又元旦
好多朋友都襯呢個假期回港渡假
節日停不了 , 連帶我的飯焗都倒不了

今日朋友仔相約我哋去 飯聚 慶祝冬至
我帶咗佢哋去澳海城  Simplylife 食Dinner
鍾意呢一間分店冇又一城 嘅咁多人
除了食西餐外 仲有泰菜 選擇多一點呢
最喜歡就係佢哋個開放式廚房 , 可以一邊食飯一邊欣賞廚師們表現炒餸
^0^ ^0^ ^0^

今晚5 人行 點了兩份西餐 set >
頭盤係simplylife 嘅招牌麵包
外脆內軟 ~ yummy


餐湯 or 沙律 二選一
我哋要咗兩個餐 所以餐湯 沙律 各一
餐湯係 > 南瓜忌廉湯 , 夠香滑 yummy

今晚嘅沙律係 >豬頸肉沙律 , 好有泰feel ~ 正 !

主菜 選了一客煙肉芝士扁意粉
碟頭都幾大 , 煙肉多又夠芝士香 ~ good

番茄芝士 pizza
佢哋啲麵包咁出名 所以個 pizza一定唔會差^_*

除點了兩客餐set 另外再點了幾個泰菜 , 一於嚟個泰西式慶冬至 ^0^
泰式嘅有 >
青咖哩雞 配 油酥餅
青咖哩唔錯 , 不過件油酥餅就油得滯又唔夠鬆酥



泰式肉碎生菜包
味道 ok 不過不失

 炭燒牛柳
牛柳燒得剛剛好 夠哂嫩滑

甜品 >
因為主餐啲份量都唔細 大家都食得幾飽
所以只係揀咗3 件cake 大家 share
有 >
香蕉拖肥朱古力cake ~ yummy
檸檬撻 ~ 喜愛勁酸嘅檸檬撻 一定要試吓 !
朱古力撻 ~ 人見人愛呢 ^^

跟朋友們的一餐冬至飯聚就這樣完滿結束了~ ^^
























* 新嘅一年先剛剛開始 G+ 就玩嘢 >.< *


打呢篇 blog load相又load 唔倒 , 我要將相片copy去ipad再用ipad上傳先得
但上後嘅相又過大 想收番細又唔得 >.<

去遊blog又唔比我留言 . 想點呀 ? T^T

















沒有留言:

張貼留言