2013年7月24日 星期三

盛八 ~ 日式燒肉專門店




2013年8月1日下午9:28公開累積瀏覽 634  



VIViWaWa 生日飯 ~ 盛八
24 - 7 - 2013



7 月份真係有好多朋友生日

其中之一位 嘩鬼成員 David 仲同我 老細係 同月同日生 tim 呀

所以一班嘩鬼就相約去咗 尖沙咀 "盛八日式烤肉店" 為佢哋慶祝

( 之前都有同 Blog 友嚟呢度食過晏 , 唔錯呢 ) 





因朋友係 VIP  所以一早就BOOK 咗間房 ( 可以自成一閣玩得癲啲 )

由於有少少阻滯 所以我哋 遲到了

嘩鬼們已經點定菜等我哋嚟到就開始 燒 燒 燒  




所以有好多食物我都唔清楚係乜名 , 只知樣樣都好好味 同埋款式多過 Lunch time 好多

芝士煎餅 , 牛骨湯, 玉子沙律 必吃呀




松露鍋飯 , 醃大腸 , 豆腐雪糕


 呢班嘩鬼見難得一聚 ( 由於 daivd 係總廚 所以好少可以休假同我哋一齊出嚟聚 , 所以今晚就飲大佢 , 清酒 , 啤酒 呷完一支又一支 , 最後直情一渣一渣  咁叫嚟飲

飲到人哋鋪頭打烊 個個"貓哂"都仲唔捨得走  今晚佢哋真係好盡慶 ~


沒有留言:

張貼留言