2013年7月30日 星期二

新歡到 ~ ^0^


台北直送 ~ P仔105T 麵包機
30 - 7 - 2013


新機到 ~ 呵呵呵呵



呢部P仔 其實我已經睇中咗好耐

不過因為一直用開嗰部係朋友送嘅 , 雖然功能唔多 ( 可以話係冇 )

但勝在外型迷你唔阻定 , 最主要係可以幫我搓粉 , 然後再自己做形

可惜上月中開始 Short short 哋喇

老細 幫我睇過後話應該冇得救  , 所以宣報 死亡 ~


唉 ~ 成個星期冇機用好慘呀  ~  ~  ~  ~  ~ 

正想上網睇下有冇代購 , 可以乘機買番部心儀已久嘅新 p仔

點知 老細就話我知原來 "呀邊個 "會去台北玩6 日 ,  仲可以幫我帶一部返嚟

老細今次真係好醒目又 細心呀 , 扺  

oh ~ 真係 thank you very much 廚 , " 呀邊個 "

拿拿聲上網搵齊資料 , check 埋價錢 , 比埋啲台幣個朋友 , 再教埋佢簡易購買法

yeah ~ 6 日後新機終於到手喇 ~ ~ yeah yeah yeah ~




Thx  William 幫我做人肉速遞扥呢部成6 k 重嘅麵包機返嚟 <3

沒有留言:

張貼留言