2013年7月2日 星期二

話梅醉鮑魚 (食譜 )



2013年7月18日下午5:45公開累積瀏覽 929 14


話梅醉鮑魚 (食譜 )
2 - 7 - 2013




早前見啲鮑魚平番哂就死唔蝕底 買咗幾轉返嚟炆

今日遊街市又受唔住誘惑 買咗一斤 ~ 嘻嘻

不過今次唔玩炆 , 怕老細 話我冇新意

所以試吓 玩話梅醉鮑魚 

記得好耐之前曾經睇過雜誌 教整話梅醉豬手 , 所以有啲殘餘記憶

今日就用我啲殘餘記憶 + 我整醉雞嘅做法 二合為一 試吓得唔得




我將半製成品放咗上FB , 已有朋友Order 要做白老鼠

第二日拎咗幾隻比朋友試食 , 評語係 >

初初食落口 覺得 酒味唔夠 , 話梅味唔夠

食到一半啲酒味 與 話梅味 開始散發出嚟 , 不過話梅味可以多少少仲正喎 !

收倒  下次整我會加番多啲話梅 ga la





今次呢一斤比較細隻少少 , 唔可以用刀叉片嚟食 , 不過可以叉住 成隻咬 , 一樣過癮





花彫話梅醉鮑魚 ~ MANDY

 

材料 : 

鮑魚      一斤   ( 先用生粉捽洗 , 再用擦子擦乾淨 )

醉雞汁      一支

花彫酒     半杯  ( 可隨喜好加減份量 )

  8 - 10 ( 可用去核話梅肉 )

       一粒 ( 20 G )

  5 ( 拍扁 )

玫瑰露酒      半湯匙

 

做法 :

 1 . 用一煲凍水加薑片煲至滾起後加入鮑魚再加玫瑰露酒用中至大火滾後熄火

 

2 . 將鮑魚去殼去除內臟後用食用水沖一沖洗

 

3 . 用半支醉雞汁加 冰糖 , 話梅 用慢火煲至滾起後焗5 分鐘至話梅出味

 

4 . 用餘下半支醉雞汁加入 3 再加入花彫酒拌勻 後加入鮑魚放入雪柜浸一夜至入味即可食用

 
*食前從雪柜取出讓鮑魚回溫軟身少少先食 口感會更好 *

沒有留言:

張貼留言