2012年7月4日 星期三

係你喇 ~


2012年7月4日下午8:00公開累積瀏覽 913 16

麵包咖哩雞 ~

30 - 6 - 2012 (made)

 


呢個包我想整咗好耐架喇 ~

話說 long long time 去馬來西亞 旅遊時食過一款 麵包咖哩雞 ~ yummy

外層係新鮮焗製嘅大麵包 內裡包住咗香辣嘢味嘅咖哩雞

當妳切開個麵時 內裡嘅咖哩香撲鼻而出

然後將麵包撕開點咖哩拌食 ~ so yummy 呢 
前年再去 馬來西亞 玩時再去 尋回味 , 點知間鋪冇開檔

返嚟 hk 之後一直好回味 ,  好想食番

可惜搵唔倒有食店會做呢款包 ~ 最後不了了之 ~ ~ ~

直至喺 九龍城 嘅泰國鋪食過一款 咖哩蟹包 後又勾起我嘅思念 ~

( 不過泰式嘅整法就比較簡單 , 只係將個大麵包挖空中心然後將 蟹 or 蝦 or 雞放入就算 ) 所以我都係索性自己整    


咖哩雞喺 醜如石頭嘅麵包 爆出嚟喇      

 
   


麵包 我改咗用法包譜嚟整 (原裝正版嘅包包比較軟身 )

但係我覺得硬身包點咖哩會好味啲 , 所以用咗法式硬包

今次係試整 , 如我所想 , 焗完出嚟效果唔係咁理想  仲差少少 

所以我決定要 ~ 再 ~ 整 

老細 ) ) )  我會煲定一大煲涼茶比你清熱氣 ga la  

沒有留言:

張貼留言