2012年6月23日 星期六

端午節 快樂 ^0^


2012年6月23日下午3:00公開累積瀏覽 823 14


再嚟水晶糭 ~ 中式款
22 - 6 - 2012



上星期試整咗水晶糭 食過嘅都讚 夠Q 夠特別 味道又好

第二日 即刻再去補貨 買材料預備整第二批

今次唔用模整喇 , 我買咗粽葉 試吓中式包法

其實我咁大個女未包過糭 , 好彩朋友仔send 咗幅教包糭嘅圖比我睇




我就用咗1/3 材料試包 ~

未包過糭即係未包過 , 真係雞手鴨腳 搞到甩甩漏漏

最終玩咗成4 粒勉強都包倒疑似 糭形  嘅 糭

點知到第二日試食發覺一拆開就黐到爛哂

?  ?  ?  ?

即時問 朋友仔 係咪我做漏咗嘢

原來真係 , 朋友仔唔記得話我知原來要抺少許食油喺啲葉度先至包

咁至唔會黐到爛

好彩我醒目 只係用咗1/3 材料試整 , 如果全部用哂就大鑊 ~ 全軍覆沒 了 ~ 

今晚我用埋嗰 2/3 材料再整 , 有咗第一次經驗 , 今次包得靚 正 好多

起碼 拆出嚟睇落都有糭嘅形態   





* 要讚吓自己先 ( 老細都有讚架 )

今次包完迷你糭後發覺我嘅領悟力都唔差 

原先我覺得包糭好複雜架 , 要左接右屈再扎 好煩複呢  

加上呢幅圖其實教得好簡單, 又冇講解  

真係一邊睇一邊靠自己諗 , 最終都叫做成功包得似似哋樣

老細 讚完後 就叫我出年包咸肉糭比佢食喎 !

( 出年 ~ 仲有排 ~ 到時先算啦 )

  

* Thx 米芝蘭 copy 圖樣比我參考 * >3<

沒有留言:

張貼留言