2011年6月9日 星期四

食到去西環

2011年6月9日下午10:19公開累積瀏覽 795 32

  尼斯餐廳   ~  下午茶 
   03 - 6 - 2011

   

上星期壞腦  ( 更係唔係我啦 ! 係屋企部電腦 )


所以 老細 就托咗部腦 過海 比 Dr 檢查 檢查


呢個 Dr 係我哋嘅電腦 家庭醫生 , 一有咩頭暈身慶都係俾佢醫


佢好唔話得 , 通常一日內就會幫我哋搞掂


呢日咁啱我又一早過咗海 , 所以順便過去搵我 老細 陪佢食嘢


等佢擺低部腦後 我哋就去咗西環食 tea   順便探吓佢啲舊同事


我有 十年未蒲過去西環 , 今日去到發覺環境唔同哂 


起咗好多新樓 , 開咗好多新食店 , 啲以前幫襯開嘅都消失得 八八 九九


同 老細 求求其其搵咗呢間餐廳食 tea


   
 

    老細嘅 紅豆冰 + 我嘅熱華田


  不過 老細 話佢杯紅豆冰 係熱 紅豆 + 冰 喎 


   


老細 嘅 焗豬扒飯  ~


   呢個極之一般 , 我覺得我整得好食過佢   


  

 我嘅豉油皇雞脾 ~


我一切開發覺熟唔透 , 我都未出聲個侍應已經好醒目咁同我攞去整番熟 


  




我哋嘆完下午茶就去 祥香  買咗兩打新鮮熱辣嘅 蛋撻去探班 


同佢啲舊同事傾傾講講 聚完舊之後 我哋就返過去灣仔 攞番部腦歸家了 ~

 

沒有留言:

張貼留言