2011年6月20日 星期一

跟 米芝蘭 去嘆 米芝蓮

2011年6月21日下午6:48公開累積瀏覽 902 15

    新羅寶韓國餐廳   ~
    
20 - 06 - 2011

   


今日 跟 米芝蘭 去咗嘆 星級 米芝蓮  


其實事前並唔知佢哋列入咗 米芝蓮 嘅 星級 , 係食飽飽後出門口睇見條 Banner 先知 咋


講番正題 , 因為 米芝蘭 想食韓國菜 所以就揀咗呢間試吓喇


呢間  韓國餐廳  喺香港都有好久歷史 , 佢哋韓燒都好出名吓架


  一入到去就睇見個吊牌 >


   


  有 生菜沙律 , 炸蕃薯 .  兩樣我哋都試咗 幾好味   


  


今日因為得我哋兩丁友 如果食韓燒怕食唔哂 所以揀咗食 Set lunch


原來佢哋星期一 至 六 都係特價 lunch set 推出 , 每日兩款



但係星期一 嘅 set 唔啱我哋口味 最後我哋都係揀番正價餐


我哋揀咗兩個餐  +  一客小食

 

先嚟韓式前菜 六小碟  >


睇樣就覺得麻麻地 , 食落原來真係麻麻地 ~  


   


米芝蘭 嘅 >  韓式牛肉飯 . 


   佢話呢個飯嘅汁好甜一啲都唔辣 , 要叫侍應攞碟辣椒醬嚟撈飯 , 不過都係麻麻地所以佢都冇食哂  ~ 


   


 




我 嘅 >  鐵板烤肉餐


   個烤肉有雞 & 牛 , 不過都係一樣好甜 , 我都冇食哂  ~



   出名 小食  >  魚鰻頭


呢個小食我哋覺得都只係一般 , 冇咩特別 , 毫無驚喜  ~ 



    甜品 糖水  >  我飲咗一啖覺得好甜 , 唔啱我  ~



食後感 : 


  覺得佢哋嘅食物比較偏甜 , 冇話邊樣特別好味  , 全部都平平無奇 , 真係好懷疑點解佢哋可以攞倒  米芝蓮  嘅 星級 

沒有留言:

張貼留言