2011年6月16日 星期四

偷閒飯聚

2011年6月20日下午7:32公開累積瀏覽 512 27

    APM  ~   家傳滬曉   
 16 - 06 - 2011
    

今日約咗 新手媽咪  "米芝蘭 " 出嚟食個晏仔 聚一聚


自從 "大米" 有咗 "小米"  之後真係仲忙過返工


又要照顧 "小米" 又要打理家頭細務 , 日日都 忙 忙 忙


今日我就做咗 "魔鬼"  引誘咗佢出嚟 抖吓氣


原本我哋想去 magebox 搵食 , 點知成個上晝啲雨都落過不停


唔想濕身 , 唯有改咗去 地鐵沿線嘅 apm 搵食


左揀右揀 最後揀咗呢間  ~  家傅滬曉


我哋點咗兩份午市套餐


有宮保雞丁 ,  蘿蔔牛腩  +  例湯  + 前菜



    呢個菜乾湯 好正~


 

 


宮保雞丁 ~ 


  我印象中嘅宮保雞丁應該係有啲辣嘅 , 不過呢個就唔辣囉 , 味道都 ok 


        

  


 蘿蔔炆牛腩  ~  


佢嘅牛腩其實係牛腱厚切 , 仲有好多牛筋炆得好淋 唔錯 , 不過啲蘿蔔就唔啱時候  , 所以有啲苦 !


        


         


食飽飽後我哋仲不停咁傾傾講講 , hea 多陣就落咗去 吉吉島超市入貨 , 入完貨就各自歸家 , 下次再見 


多謝妳送嘅朱古力呀   


   

     


我 老細 返嚟一睇樽朱古力就兩眼發光 流哂水 即時幫我剪綵喇  

沒有留言:

張貼留言