2010年10月3日 星期日

籠仔糯米蒸蟹

2010年10月3日下午11:34公開累積瀏覽 3542 93


   籠仔糯米蒸蟹  ~ 

今日晏晝出街食完嘢之後原本諗住去街市買返斤蟹今晚整嚟食 

( 因為前日遊卜見倒
sandy 整咗碟薑蔥炒蟹 ~ 引到我   )

點知魚檔老闆話仲未返貨 , 冇蟹賣  

叫我晏啲再嚟過 .

我本來諗住叫老細開車去遠啲大啲嗰間街市買 .

"老細 "又話想同架車扮吓靚

咁我唯有自己返上樓攤抖吓順便上網搵吓嘢, 等佢 .

等到佢同架車扮完靚 call 我話搞掂喇 , 可以出街喇

又輪到我唔想出 lu

叫佢返嚟嗰陣順便去街市買斤蟹買幾條蔥 , 買幾棵菜 ,  買埋糯米 ~ 原來屋企冇哂糯米

由於唔夠時間浸糯米 ~ 所以我用快速法 , 用暖水快速浸咗兩個半鐘 至蒸

到食嗰陣一打開個蒸籠蓋啲糯米蟹同蒜香味湧哂出嚟 ~ 真係流哂口水

即刻舀碗飯試食  ~ 好 香 呀 ~

咬落去 ~ 老細都話正 > 不過 ~  啲糯米雖然熟哂 , 但係就唔夠淋 , 仲差少少 .

喂 ,  我第一次整咋 , 又冇食譜參考 , 只係憑記憶斷估嚟整 , 只不過係啲糯米唔夠淋啫 , 都算係咁啦 

你咁叻下次你整吖 , 笨  

   
\

  籠仔糯米蒸蟹 食譜  : by  Han han

材料 : 

    花蟹          一斤    ( 斬件洗淨 )
    蒜茸             ( 四大粒加少許鹽炒至金黃色 )
    糯米           兩杯     ( 加少許鹽浸軟  ) 
    蔥花           ( 除  意  )

做法 :  

 將浸軟嘅糯米落鑊炒加少少水炒一陣
舀起糯米倒入蒸籠鋪平隔水蒸10分鐘  ( 應該蒸多 5 分鐘 )
夠鐘後打開蓋將蟹件鋪放在糯米飯之上 
  然後洒滿炒香嘅金蒜 , 再蒸25分鐘 
最後再洒上蔥花即可 .  

  


   
   

沒有留言:

張貼留言