2010年8月17日 星期二

一個人的晚餐

2010年8月17日下午11:30公開累積瀏覽 421 26

 

    一個人的晚餐   ~  

今日老細又返夜 

我又可以去反 lu , 所以尋晚約定咗朋友仔去街街

點知今日一起身就發覺個電腦撻唔着 , 電視又撻唔着 , 電話又用唔倒 

嗱嗱聲用手電打去 CB 問吓發生咩事

原來我哋嘅公共天線 short 咗 , 已經進行搶修 .

搞到我上唔倒網 click唔倒回應同 "E 貓" ( 人哋本來諗住一早起身搞掂哂啲嘢就可以去街街架嘛 ) 點知就咁搞亂哂  .

搞到我要推咗個約會留响屋企不停打電話去逐一聯絡

搞得嚟都已經下晝三點幾 , 又冇電視睇 , 又上唔倒網 , 唯有响屋企整吓呢樣 , 搞吓嗰樣 , 打發吓時間啦

因為老細返夜唔返嚟食 , 得我一個食自己 , (晏畫已經出去食咗個"老麥"套餐 , 所以唔想再出街搵食 ) 好彩我嘅儲備夠 , 摷吓個雪柜又整咗個簡簡單單一人晚餐  ~ 飽飽

    黑椒牛肉片 + 蛋 漢堡  伴沙律菜  ~  


   


  •                                                 

沒有留言:

張貼留言