2010年8月31日 星期二

話梅豬手煲

2010年9月8日下午11:59公開累積瀏覽 662 37



  話梅豬手煲   ~   31 - 08 - 10




自從上次新潮師奶仔嘅好介紹  ~  話梅豬手煲後 ~ 一試難忘 

即刻上網睇吓搵唔搵倒食譜  ~ 我又要整俾"老細"食 

點知搵嚟搵去淨係得一個類似嘅譜 

但係我知呢個譜一定唔係我心目中想要嗰隻味

因為我見佢嘅用料同我食過嘅有出入 , 差咁啲嘢 .

但係又好想食 , 唯有胆粗粗試吓跟呢個譜睇吓整出嚟味道如何 .

即刻走去買齊材料  ~ 開工 整 !

果然不出我所料 , 呢個譜 ~ 唔係我杯茶  

雖然唔係我杯茶 , 不過我已經從呢兜豬手中悟出咗我想要而又欠缺嘅  
  





   再嚟話梅豬手煲   08 - 09 - 10

今晚我又再戰呢個豬手煲 

有咗上次嘅經驗 , 我已經知道我想要嘅話梅豬手煲係應該點 架喇 !

經我嘅研究後今次俾上次整嘅好好多 , 味道亦近似喇 

証明咗我諗嘅中咗 , 用嘅都中埋   
至於味道方面就更係冇 x x x 嘅咁好味啦

我有信心應該會越整越好味  !

不過  ~ 係唔知幾時

因為  ~  呢兩兜豬手 已經食到我哋好漏喇 , 要停一停 , 抖一抖 , 遲啲再戰過 


      

沒有留言:

張貼留言