2010年8月16日 星期一

芝士焗貝殼粉

2010年8月16日下午10:40公開累積瀏覽 410 25


芝士焗貝殼粉   ~  (食譜 )


呢個貝殼粉係上次卜聚 藍媽媽帶我哋去買嘅 , 佢哋話呢隻粉唔同超市賣嗰啲貝殼粉 , 因為呢隻係用米做 , 食落煙煙軔軔幾特別 , 所以我都買咗包試吓 ~  

今次我試吓將佢用芝士嚟焗 , 試吓咁樣整好唔好味先  

我仲落咗已經炒香咗嘅煙肉 同埋蝦仁 再煮咗忌廉汁拌勻後再鋪上芝士入爐焗  ~ 夠哂野味 ~


食後感 : 個貝殼粉食落真係煙煙軔軔好好味  我仲有半包淨 , 下次用第二種整法試吓先



  芝士蝦仁煙肉焗貝殼粉    ~    我的做法


材料 :

     貝殼粉   半包  ~ 煮熟備用

      蝦仁   十幾隻


      煙肉   三片  ~ 去肥切砰


     mozzarrella 適量


    淡忌廉   1 杯


    鮮奶   半杯

     鹽   少許    



做法 :  先將煙肉 , 蝦仁落鑊炒熟 ,然後倒入淡忌廉 , 鮮奶 拌勻 加鹽調味 . ( 個汁可以咸少少 , 係少少 好 lu 喎 ,  因為一陣落埋貝殼粉後拌勻味道就會啱啱好 ) 

       調啱味後再現煮至滾起就將貝殼粉倒入拌勻 .


舀起貝殼粉入焗兜內入焗爐用200度 焗10 分鐘 至芝士溶化即可 .  

  •                                                 

沒有留言:

張貼留言