2010年5月31日 星期一

芒果意粉 ? 涼粉

2010年5月31日下午10:15公開累積瀏覽 588 44



  芒果意粉 ? 涼粉   




 個 C 佬尋晚至話我知佢今晚返夜叫我唔使煮飯

都唔知係咪專登嘅 , 專登咁遲至話我知 , 等我趕唔切約人去街街  陰謀 


哼 .你唔好以為咁我就會乖乖呢响屋企 ~ 等你 ~ 好難 lu 


我同班"持家人" 飲完茶 , 再去剪個髲 , 然後去行街街行夠至返屋企都不知幾爽  


返屋企前經過街市諗住買番啲橙 , 點知睇見啲芒果又想食    買 !


跟手一個轉身睇見豆腐檔有涼粉 , 涼粉呀   


返到屋企即刻將啲芒果肉攪茸然後雪粒粒 , 食唔哂留番可以整其他甜品


啲涼粉我用咗 Joe joe 送俾我個新玩具 , 果凍制條盒整 , 整出嚟一條條似麵又似意粉 , 有得玩又有得食     多謝 joe joe  !

  
   

      等啲芒果茸粒 溶咗拌埋啲涼粉一齊食 ~ 正呀  !
   

沒有留言:

張貼留言