2010年2月6日 星期六

Round 1


2010年2月6日上午2:40公開累積瀏覽 490 26



蘿蔔糕  ~  Round  1   



  今次係我第一次整蘿蔔糕 , 以前"老細"都成日叫我整 , 不過我話年年過年亞 "乜師奶 "都會供應一大底過我哋吃 , 洗乜自己整啫   不過今年見個個卜友仔都整 , 好似好好玩咁 , 心思思又想玩吓 , 好 , 一於問吓亞 "乜師奶 "整蘿蔔糕嘅材料份量同做法 , 試吓自己整先  

    我用咗五斤蘿蔔 , 一斤粘粉 , 一湯匙澄麵 , 落咗冬菇 , 臘腸 , 潤腸 , 蝦米 , 乾瑤柱嚟整 ,  因為 "老細 "鐘意食倒有一 條條蘿蔔嘅口感 , 所以我就將1/3蘿蔔切粗條 , 2/3要嚟刨絲 , 不過蒸好之後試食發覺蘿蔔條切得粗得滯 , 唔夠淋 , 同埋調味唔夠 , 淡咗啲   我仲送咗幾底俾壞人試食  唔知佢哋食完有咩評語 ?  ( 喂 喂 喂  )))))))  妳哋快啲食 , 食完話我知衰咩吖 , 有咩要改吖  )

   

沒有留言:

張貼留言