2010年2月26日 星期五

四餸一湯 ~ 海南雞飯任舀

2010年2月26日下午7:00公開累積瀏覽 395 27

四餸一湯  ~  海南雞飯任舀


本來呢個飯局應該係年初一已經食咗 , 因為亞呀"乜師奶"近年習慣農曆嘅年初一我哋首先去佢屋企拜年同埋食午飯 , 然後坐一陣就輪到佢哋嚟我哋屋企拜年同埋食晚飯 , 不過今年嘅初一因為我帶病在身  所以我哋淨係去咗佢屋企同佢拜年再食埋午飯就走人 , 返歸養病  ( 因為亞"乜師奶"屋企多咗個 BB , 我哋驚傳咗啲病菌俾 BB就唔係幾好啦 ) 等到今日病菌走哂 ,  終止可以延續呢個下集喇  ~ 
 原本又係諗住今晚打邊爐 , ( 貪佢快 靚 正 ) 點知今日熱到 CC 吓 . 最後都係改咗煮飯仔正氣啲  

  

主菜 : 海南雞一大隻  ~    

     蔬菜 I : XO 醬帶子粒炒翠肉瓜   . . . . . . . 冇錯 , 又係翠肉瓜 , 因為前日買多咗    
  

蔬菜 II : 鮑魚螺扒生菜 ~ 

   海鮮 :  潮式凍大眼雞魚 ~
   

 湯羹 : 粟米魚肚羹 ~  ( 因為今日掛住卜聚冇時間煲湯 , 所以又整咗呢個快靚正喇 

       大大煲 : 海南雞飯 ~    . . . .  .   ( 煮咗四杯米 , 食清哂  )
  

    飯後甜品 :  乜師奶指定要食嘅 N,Y Cheese Cake  ~  

   今餐飯最開心就係所有飯餸連甜品全部清哂 , 一啲都冇剩

沒有留言:

張貼留言