2015年10月14日 星期三

花膠椰子杞子煲竹絲雞(食譜)

2105-10-11(made)

秋風起 又係我煲湯嘅時候^^
我個人比較怪,夏天唔多鍾意飲湯, 只會間唔中煲啲簡單湯水嚟應酬吓我老細:目
但一到入秋就會抽起條筋 好想飲老火湯:P
由其是呢款 > 椰子煲杞子煲竹絲雞
椰子同杞子嘅香甜+埋竹絲雞嘅滋補,再加花膠 女任們飲多兩碗連保濕面膜都可以撻少兩塊呀:目
今次買椰子有着數呀,哈!
因為買大送細囉,買'椰'送子,亞姐一劈開個椰子見有仔(巧打耳哦)仲即刻同我講話我會有好運到喎:D(如果係就好囉,要勤啲去買六合彩先)$_$


花膠 椰子 杞子 煲竹絲雞 (食譜 ) by  Hanhan
材料 :
椰 子      一個(水份留起備用)
杞 子      兩湯匙 (浸軟後去水備用)
竹絲雞   一隻 (可叫雞檔代去皮)
花 膠     幾片  (我用事先發好嘅花膠)

做法 :
1. 先煲一大鍋水
2. 將雞沖洗去清內臟
3. 椰子肉切條後沖洗乾淨備用
4. 水滾後將 雞 ,椰子肉一同下鍋用大火滾1小時 後轉中火煲45分鐘
5. 然後加入花膠,椰子水再煲15分鐘 
6. 最後再加入埋杞子煲多15分鐘即可加鹽調味


沒有留言:

張貼留言