2014年12月28日 星期日

與好友去嘆茶


2014-12-28

好朋友回港渡假更係要聚一聚 88近況啦!
我哋相約到'102天龍軒'high個中式tea^^
早一日打電話去book 枱時侍應告知當日booking已經ful哂l冇枱喎!
好彩朋友人面廣 打了一個電話就搞掂!
當日去到侍應好有禮貌地引領我哋到窗前的海景枱(可惜當日天色灰白,景觀一般)
首先我哋各自點茶,朋友點了香片,我點了玫瑰花花茶(喜愛佢嘅花茶香而不濃,朋友試過後都讚好最後連自己壺香片都放棄要飲我壺花茶haha )^^


選擇點心時由於我哋胃口細 但樣樣都想試 所以最後點了 》
西班牙黑豚肉叉燒 (每人兩件)
雖然蜜味重了些 但肉質軟淋 好味
龍蝦燒賣 (各一件)
龍蝦肉夠彈牙 唔錯
燒鵝鮑魚酥(各一件)
撻皮酥香 鮑魚軟淋 味道唔錯

貴妃蚌腸粉(各一件)
侍應介紹話呢個貴妃蚌唔錯 起初都怕佢會腥所以只點了一少件 食落肉質唔腥仲幾鮮味,正!
Xx粉果       (各一件)
忘了全名,味道可以啦
雪影叉燒包(各一個)
面層酥皮夠酥鬆又唔會油淋淋 好味

叉燒腸粉 (一碟)
叉燒唔使講 good ar 但腸粉皮口感可以但欠了點米香

上湯豆苗(一碟)
豆苗夠嫩 唔錯

椰皇花膠燉雞(兩盅)
湯味香濃 花膠雖不算太大塊但都算厚

甜品有》
桂花糕,流心煎堆仔,楊枝甘露(兩份)
流沙煎堆 楊枝甘露比起 桂花糕做得出色好味

食飽飽後同好友繼續坐着喝茶談心 坐到差不多4:30先埋單分道揚鑣 .


沒有留言:

張貼留言