2013年12月23日 星期一

窩心的禮物

 結婚 週年 的禮物  ~  4 - 12 - 2013

HI ~ long time time no see 呀大家

不經不覺我又沉咗水成個半月 ( 好彩唔水拋西瓜都浮得番上嚟 ) hehe
點解沉咗水咁耐 ? 係因為接咗份 parttime 做 ( 搵外快過節呀 )
晚晚 上網對住電腦做嘢 搞到我都冇乜精神 同 時間  心機 去遊blog 寫 blog ><

 好彩 經我努力下 終於搞掂哂 , 我又回復自由身喇 ~ 呵呵

積積埋埋 咁多blog 未寫 希望可以快啲出番哂

先講 我嘅開心事 先

12月4號 係我同老細結婚 嘅 N年紀念日
當日一早電話就響 , 係 DHL 送速遞來


 
 
原來古惑的 老細  靜靜雞 去 apple 訂了部電話送比我
仲指定要 結婚週年日送到 , 想比個 "拾派 " 我
真係好開心又有新電話用 , 多謝 老細

^0^ ^0^ ^0^



晚餐 我哋冇特別慶祝 , 只係去咗 碧海藍天 嘅 POKKA 食 DINNER
點咗一客鐵板牛扒餐 .

 
 
套餐加錢轉咗個龍蝦湯 , 可惜味道一般 =.=

 
原來個鐵板筆扒餐係咁 @.@
 
 
大蝦意大利煎飯 ~ 呢個幾好味 !

 
餐飲 ~ 加錢轉咗呢個  北海道朱古力 . 好味 !

 
又係加錢轉嘅 迷你版 格格  , 呢個做得麻麻 , 都係九龍灣分店整得好味













沒有留言:

張貼留言