2013年11月8日 星期五

泰 hea 遊 28 - 9 - 2013


 Day 5  ~ bye bye 鄉下

 

今日係旅程嘅最後一日
因為坐16:45分機 , 所以冇乜時間 hea
一早起身執好行李 去 checkout , 然後出咗去 Siam 嘅 food court 食啲嘢再行吓 !

順便買定今晚嘅宵夜返 香港食 ^0^
由於時間多嘅關係 , 所以食完晏仲可以"索"一陣先回程返酒店拎行李 出機場
為食嘅我返到酒店附近嘅商場 見仲有少少時間淨都唔肯放過要去食番杯雪糕先安樂 ~ hehe
呢間雪糕店 喺 BKK 嘅各大小商場都更有一間 , 多到呢 拍得住 7 仔 ~

佢哋嘅雪糕種類 , 款式都幾多 , 仲有雪糕 火鍋食 tim , 價錢 ok 唔貴架 !
tea time 仲有特價呢 ~ , 我揀咗杯椰青味雪糕球 , 老細就更係揀佢嘅至愛 ~ 朱古力味 ~ yummy

食完雪糕返酒店拎行李"打的" 去機場

今次我book 咗坐 Airaisa 航空 , 因為呢間 airline 啲機喺舊機場 , 離市區近啲 加上機場舊 地方細 冇得 shopping  可以遲啲出機場都得

喺 機場嘅 老麥 食咗個 火煺批 ( 呢個咸批都幾好味 ) ^^
 

食啲嘢後就夠鐘上機

8點正就返到香港 , 真係巧準時呢 !
回到家剛剛好有啲肚餓 , 可以食外帶 "泰"外賣喇 ~ haha ^^
Siam  foodcourt 嘅芒果糯米飯 + 超市買嘅 泰版 > 莎莉雪藏蛋糕 ^0^

蝦仔 , 蟹仔 + 魷魚絲
 

                                                                              
                                                                            END


後記 :

講樣低能嘢比大家知吖 ~ 哈哈

事原係 我見未試過坐 Airaisa 啲機  , 見佢呢排成日做特價好似好抵咁 所以" seafood癢" book 咗

之後去到泰國先發覺原來落點喺BKK嘅舊機場 ( 去到先知 , 我係咪好低能呢 )

( 好彩 bkk 我都算熟路 ,否則實比老細 剷爆 我賣佢豬仔  kakakaka )

呢個舊機場只得 的士 , 私家車 & 一架好殘舊嘅巴士出市區

機場服務員小姐話我知呢架巴士會經 Mo Chit 站

咦 ~ 順路喎 , 由 mo chit 到 victory 只係幾個站 ok喎 , 見行李唔重一於試吓坐巴士 , 反正的哋都好耐冇喺泰國坐巴士 .

開車後發現原來呢架巴士仲係用緊服務員喺車上售票收錢架 , 好懷舊呀 哈哈 ~


                                      


& 講番呢間 航空

佢哋嘅票價其只包票價 稅 , 係唔包飛機餐同 飲品 架 ( 我哋習慣食飽飽先上機 , 所以係冇問題呢 )

起飛後如覺得肚餓  口渴 亦可即刻購買 餐食 & 飲品

 而行李方面都只係包 手提 7 kg , 如寄倉行李就首重 20k計收 hk$110.

如果想預早上網揀定機位 咁就每人每程盛惠 廿個大洋 > 即雙人來回 $ 80皮

寄倉行李都可以喺起飛前預早4 小前上網購買 , 會平過到機場先計 .




















沒有留言:

張貼留言