2013年6月8日 星期六

RITZ CARITON Hightea ~


2013年7月8日下午7:48公開累積瀏覽 755 9


與好友 共聚 ~ 
8 - 6 -  2013



好老友 從 "米字國 "返咗香港渡假兩星期 ,下塌於 Ritz Cariton Hotel

我哋更係要珍惜好時光 聚聚啦

為咗就大忙人 我哋第一聚就喺佢下塌嘅酒店 103 High個tea 談談 心先

住客即係住客 , book 位時就話海景坐位已 full

但係一講話係酒店住客就即時有枱 ~ 嘿


我哋 order 咗一 個 二人 tea set

不過今次呢個 set 啲 cake 只係一般  , 得啲鬆餅 , 朱古力 cake 同埋件 燕窩芝士 cake 好味

其他嘅真係一般




不過食物只係其次 , 傾到雞啄唔斷先係 主菜

我哋真係太耐冇見 , 傾到5 點幾都仲未傾完 , 埋單上房計繼計


12 - 6  - 2013

是日繼續

好老友 & 囡囡 今日上咗嚟我 屋企食飯再聚

因為佢話我 成日擺啲食物上 FBook 去引佢 , 所以返嚟要我整比佢食喎

佢指定嘅 order > 大板燒 , 炆鮑魚 , 香蒜肉絲意粉

* 我掛住整嘢食所以 冇影到相 *


但係個甜品就有喇 ~ 呵呵

好老友 見前幾日我哋食嘅 tea 啲 cake 麻麻 , 所以今日買嚟一個我讚好味嘅 朱古力 cake做 飯後甜品




呢個 香蕉朱古力 cake  層次感好豐富




第一層係特濃朱古力面  , 跟住係 朱古力mouss 海綿蛋糕 , 香蕉 , 榛子醬脆脆 , 朱古力海綿蛋糕底 .

咁美味嘅蛋糕 真係飽到上心口都要食一件先




喺屋企開餐就最寫意 , 可隨意高談闊論 講秘密 , 大聲講大聲笑都唔怕影響人

我哋 兩位太太 + 一個少女 , 一個噓攤哂喺 梳化度係咁傾 , 唔覺唔覺已經12點幾

太夜喇 , 係時候要送客 ~

真係有啲唔捨得 , 今晚聚完 唔知要等約耐我哋先又可以有咁 free 嘅 聚會呢



Thx my fd   <333 




沒有留言:

張貼留言