2011年5月11日 星期三

超級 老翻

2011年5月12日上午12:35公開累積瀏覽 1932 36

 

    寶貝雞  ~ 11 - 05 -2011

  


呢個  "寶貝雞 " 其實我想整好耐架喇


因為之前去過 富東粵菜  食晚飯


試過 阿一 ( 鮑魚 ) 嘅 徒第 林 xx  整嘅 寶貝雞


真係一試難忘  ~ 


呢隻雞 嘅特別之處 就係將啲炆好咗嘅糖心鮑魚 塞 入雞肚內 再用鮑汁炆淋隻雞


當隻雞上枱後就用較剪將雞肚剪開 然後品嚐雞肚內嘅 鮑魚 


再食埋隻經鮑汁炆到淋哂嘅雞 ~ wow ~ 一個字 , 正 呀 !


真係諗起都想食呀 


好 ,  我 要 挑 戰 自 己 ! 


所以早前去咗 九記 專登買咗隻春雞 就係預備試整呢個喇


見老細 呢幾日都放假 一於整餐好嘢過佢嘆吓啦 ( 其實係我想食多啲呢 )


今日出去食晏前將隻 春雞攞咗出嚟解凍先


食完晏走去街市買咗一斤新鮮鮑魚  ( 有十隻 )


( 因為我家冇乾鮑 , 所以要用新鮮鮑魚代替呢 )


返到屋企 叫 老細 幫我 起咗啲鮑魚肉 出嚟 然後用鮑汁炆好先


   


跟住將啲 鮑魚 塞落隻春雞肚內 


( 好貪心嘅我 隔硬 塞咗 8 隻鮑魚入去 , 搞到掙爆咗個 雞 pat tim )



我仲喺雪柜摷咗包之前已經發好咗嘅海参 ( 有5 條 再一開三 )


再加咗啲冬菇仔 同埋隻雞一齊用 鮑汁再炆 到隻雞同埋海参 冬菇 炆到 淋哂 熟哂 入哂味


可以食得 lu  ~  上枱


  然後用較剪剪開個雞肚 , 睇吓 , 啲鮑魚塞滿哂隻雞肚 架 



老細 食完後嘅評語 : 


 ok 啦 , 味道就夠哂 不過啲汁唔夠杰 , 隻雞唔夠上色 ,下次將啲鮑汁收番杰就更好 .

沒有留言:

張貼留言