2011年4月10日 星期日

奪命墨西哥

2011年4月10日下午6:15公開累積瀏覽 979 32




     奪命墨西哥  ~  10 - 04 - 2011

  

尋日問 老細 想食咩包包

( 手痕痕 , 又想整包包喇 )


老細 話 >  想食 奪命 墨西哥 


呢個咁兇狠嘅包包名 係我 老細 諗出嚟嘅


話說 long long long time 之前 我哋好多時去花墟 行街街 買完花 都會去 金魚街 xx 茶餐廳食下午茶 .


佢哋嘅墨西哥包 又大隻又好味 , 我 老細 至愛必吃 架 !


就算我自己好多時出去行完街買完嘢都會過去買番幾隻返歸俾 老細 咬


呢隻包包雖然好味 , 但係就糖份 同 油份 真係超高 


多吃真係會膽固醇爆燈 , 可能連血管都爆埋 tim 呀 !


所以 我 老細 就將佢 命名 為 ~  奪命墨西哥


以前有quota 就可以成日食 , 而家肥咗咁多 ~ 怕怕喇 ,所以少咗買嚟食 


見 老細 咁耐未食過 , 話想食 , 好啦 , 一於試吓整幾隻迷你版俾你咬吓啦 !


( 其實我 自己都想食 )




 個包包 我就用咗 Darling 個譜譜 , 自己再加個奶皇吉士醬做餡餡   


焗第一盆嗰陣掛住洗嘢 搞到過咗火  


到焗第二盆嗰陣昅到佢實一實 , 所以焗到啱啱好


但係切開嚟睇 發覺有好多空位 ? 係我包得唔夠勻 ,  定係啲餡唔夠多呢 ? ?  


又或是咁樣係正常架呢 ? ? ?     




* 後記 * 


我 老細 話 >  奪命墨西哥 呢個名係我幫佢改嘅 , 妳做乜不問自取 攞咗嚟用呀 ? 我要收番版權費 呀 ! 

   ( 想收我版權費 , 你更係食包食唔飽想食多兩個拳頭頂喇 ) 

沒有留言:

張貼留言