2010年3月6日 星期六

菊花杞子桂圓茶 & 糕

2010年3月6日上午12:30公開累積瀏覽 239 28

      菊花杞子桂圓茶  & 糕  ~  





 呢排啲天氣濕濕熱熱 , 令到人好唔舒服 , 又特別容易病 . 其實我想煲啲去濕茶飲 , 不過我知我呢排唔受得涼茶咁涼 , 所以都係唔好煲喇 , 諗起有中醫提過 : 呢啲咁濕重嘅天氣要

煲多啲去濕茶飲去除體內嘅濕氣 , 咁個人就唔會成日覺得好似好攰咁 , 又冇咁易病 ,  但係體質虛寒嘅人就唔適宜飲咁多涼茶 , 不過可以用菊花杞子桂圓煲茶飲都一樣有效 , 仲有

明目疏肝嘅作用 tim .   


所以今日我就煲咗呢個桂圓茶嚟飲 ~   
  
 
   我仲將呢個茶整埋做糕俾班壞人試吓 , 咁妳哋就可以同我一樣咁疏盰喇  ~
  

  其實上次去清真牛肉館卜聚嗰日我已經想整呢個俾妳哋試吓 , 不過諗吓有啲卜友可能唔食得 , 咁我冇理由整俾其人唔俾佢哋 ga ma , 咁不如下次整啲大家都啱食嘅再俾妳哋啦    

  • 烹飪,
  •                                                 

沒有留言:

張貼留言