2010年3月29日 星期一

花膠雲吞雞煲

2010年3月29日下午9:40公開累積瀏覽 829 37

 


花膠雲吞雞煲  ~ ( 附食譜 )


 
  又俾佢諗起我好耐冇整過呢個嚟食  ,  冇辦法

既然俾你發現咗我真係好耐冇整而你又想食啲話咁我咪整囉 .

 不過今次我只係買半邊雞嚟整 , 費事好似上次咁買一隻雞整咗兩個人又食唔哂盛嘥

 同埋今日掛住去聚聚冇時間包雲吞   所以走咗去對面街間麵鋪買咗一打鮮蝦雲吞頂住檔

( 呢間麵鋪啲雲吞唔錯架 , 啲蝦又大粒又爽 ) 正 ~  然後再加埋花膠落去 ~

嘩 ~ 真係 好鮮甜 , 好好味呀 ) ) ) ) )    


  
  花膠雲吞雞  ~  食譜     ( 二至四人用  ) hanhan

 材枓 :

    鮮雞     半隻   ~  洗淨

    金華火腿       四小片
    雲吞  一打  ~  我冇時間包 , 所以買現成 
   小唐菜 半斤  ~ 洗淨後一開二 
   花膠   (處理好 )   除意  ~  鐘意食就落, 唔鐘意食可以唔落  

做法 :

  1 . 用三公升水煲滾後落雞 , 金華火腿用中至大火煲一個半小時 .
  2 . 將花膠 , 雲吞一齊落埋至雲吞熟透然後加鹽調味 .
  3 . 調啱味後將小唐菜放入鍋中後熄火蓋上蓋焗五分鐘至菜熟即可 .

沒有留言:

張貼留言