2009年12月5日 星期六

老襯飯

2009年12月5日上午1:35公開累積瀏覽 563 39



                    
    04/12 兩個老襯去慶祝  




某年嘅呢月呢日有兩個人做咗老襯 , 一個係我老細 , 另一個就梗係我啦  

可憐嘅我從此被困

由一個年輕貌美身材 good fit 嘅美少女變成一個買餸多過買衫 , 去醬油鋪多過去金鋪嘅家務助理  

算啦 , 鬼叫人係自己揀 , 條路係我要佢同我一齊行 , 兩個人生活得耐咗就唔會再祈望有咩驚喜 , 反而最怕就係有驚無喜 到時要刀仔吉大脾

所以今日我哋都係係咁咦出去食餐晚飯慶祝吓就算    

今晚去咗九龍灣嘅 魚一丁   

  今晚叫咗個例牌必吃嘅雪場蟹腳 .      
   
 

又係例牌必吃嘅 一丁拉麵沙律 , 呢個拉麵有雞絲 , 蕃茄粒再淋上特製麻醬   
   
 
 

 仲有雞肉土豆芝士燒       雪場蟹天婦羅 , 呢個  冇下次

 
 

迷你甜薯天婦羅  粒粒都只有手指公咁大 , 好 Q 好得意 , 仲好甜好好味   
 

   最後出場嘅 日式牛肉火煱 , 呢個火煱都係一般貨式  冇下次
  

沒有留言:

張貼留言