2014年3月25日 星期二

高雄 台北 之旅 - 2014

DAY 2
6 - 03 - 2014

陽光普照嘅一天  , 今日嘅行程   ~ 食 呀 食 ^^

酒店有包早餐 , 但 豬豬俠(爛瞓 ) 老細 情願瞓多個鐘都唔要食早餐 , 所以我先梳洗落餐廳食早餐
可惜佢哋嘅早餐 好普通 , 只有簡單嘅 粥 粉 麵包 餃子 =-=:  我只食了少少唔肚餓就算
 返上房摷醒老細 出去再食過 ^^


第一站 巨蛋站 > 高雄巨蛋
知到呢度有間鼎泰豐 所以去試吓 ( 因為 老細好愛吃佢哋嘅 小籠包 )


 呢個Mall 嘅 foodcourt 食店都幾多又大



排隊等了5分鐘 就有位 , 一坐低 服務生就推了個籃來示意食客將 手袋 外衣 等隨身物品放入 ~ 好細心呢 ^^

點餐 ~
老細 至愛嘅 小籠包 兩客 十隻 , 醉雞 , 煎餃子 , 炒A菜
       都係台灣鼎泰豐食嘅小籠包好味過香港分店做的

不過呢間分店做嘅醉雞 就酒味好夠 但淡了一點

煎餃子 ~ 煎到脆卜卜嘅外皮 YUMMY ^^

炒A菜 ~ 只用雞湯 蒜蓉清炒 簡單 好味

 食飽飽後 埋單行吓商場幫助消化 ~
   無意中比我發現佢呀 > > >
L C 嘅煲夾  , 卡娃伊呢 ^0^

買了兩 SET , 一紅 一橙 ^^

再發現呢個  > 3.6 雪糕 ^0^

食完好嘢 又買了小玩意 可以去下一站 夢時代 了  > > >

 不過 中招了  ><
呢個商場原來好舊 冇嘢行  頂樓遊樂場得個摩天輪  其他嘅機動遊戲拍得住大陸果啲咁殘舊又低能 冇嘢玩 T^T


打個白鴿轉望吓就閃 ~


落番去商場坐低 Hea 吓 再去下一個目標

巨蛋站  ~  瑞豐夜市



呢個夜市雖然大 食檔又多 可惜食物款式只係一般 冇特式又迫
我哋只係揀咗幾檔小吃幫襯  > 月亮蝦餅
呢檔唔夠台北 寧夏夜市整得好味 ( 我都曾經偷師回港後自家整過呢 ) ^^


鹽酥雞 ~ 呢個都係一般 ,  都係 "繼光" 整嘅最好食

蚵仔煎 ~  整得好 hea  味道又係一般 =.=:



 最後都係打道回府 返去 六合夜市再食過先返上酒店 ! 

Day 2 - End 

















沒有留言:

張貼留言