2013年1月4日 星期五

即慶 ~ buffet 聚


  2013年1月6日下午9:30公開累積瀏覽 1122 11


Sheraton lunch buffet
4 - 01 - 2013



而家身邊個個朋友都係用智能電話 , 可以隨時隨地傾計 , 真係超方便呀

我哋食完晚飯做好哂家務後 唔係上 FB , 就係WhatsApp

連電視都懶睇 , 真係 忙到不得了

星期四 晚同佢哋 whatsapp 時 "某靚太" 無啦啦話想食 buffet

又話諗起嗰間啲沙律菜好想食 , 引到大家都心思思想食

即時 whats 齊人馬第二日就去食 ( 話嚟就嚟 , 效率好快呀 )


佢哋啲沙律又真係好新鮮 , 拌醬又好味喎  , 正 !

今次仲多咗個海鮮蘋果沙律 & 蟹肉沙律 ( 我將佢哋加埋一齊 )




即開生蠔 ~

好新鮮佢哋話唔錯





蟹腳趾  ~

 今次啲蟹腳幼咗 , 加上我哋隔離枱嘅大食肥佬一家4 口 , 次次一見啲蟹腳出場就飛身出去揀哂啲大條嘅 , 搞到我哋淨係拎得啲殘肢嚟食  



因為我哋主攻佢啲 沙律 & 蟹腳 同生蠔 , 所以其他肉類食得好少

羊架 ~ 唔太酥 ok.火煺 ~ 一般喇 . pizza ~ 唔錯 , 餅底夠脆 . 魚柳 ~ 味道唔錯 .



蟹肉粟米忌廉湯 ~ 呢個唔太漏都幾好飲



甜品 ~ 香濃嘅朱古力 cake , 迷你拿破倫 , 迷你葡撻 ~ 必吃呀



雪糕 ~ 今次揀咗必吃嘅朱古力  + 第一次食嘅 焦糖 .

個焦糖味道雖然香 不過太甜了 食完好漏呀




最後就係例牌生果 !




下次唔知又會即興去食咩呢   

沒有留言:

張貼留言