2011年10月21日 星期五

我要做殺手 ~

 

蟹蟹粥 ~  21 - 10 - 2011
2011年10月23日下午11:59公開累積瀏覽 657 27





今日唔知做乜 突然好想食蟹蟹粥

所以同老細食完晏後就行咗去街市睇吓有冇蟹賣

我哋呢個街市得一檔魚檔 , 如果佢冇入貨就要揸車出去其他街市買

真係好彩  有蟹賣 仲幾大隻吓 叫魚佬 幫我揀咗兩隻

+ 埋有成斤半重 ~ 正呀

返到屋企拿拿聲放入雪柜雪暈佢先

不過今次我老細 唔肯幫我劏蟹呀

佢話幫我劏咗咁多次蟹 , 係時候要我學吓點劏喇 , 唔可以成日指意佢喎 !

 ( 吓 ~ 你叫我唔好指意你 咁我指意邊個呀 ? ) 

" susan " 嚟架 , 明知我最怕劏完海鮮後滿手腥味 仲要迫我

( 你要我學識劏蟹 咁我學識後咪可以劏埋你囉 ~ 吃 吃 吃 吃 )



第一次劏蟹真係有啲驚 , 因為我以為佢( 蟹) 已經暈咗 or 瓜咗

點知一刀斬落去見佢即刻爭扎 , omg ~ 好殘忍呀 我

衰開頭難收手 , 唯有繼續 ~ 斬 斬 斬 斬啦 !  

求你哋安息吧 ~


 



呢兩隻蟹都有好多膏又足肉 , 用嚟煲粥真係好鮮甜 又香 

你哋嘅死真係好有供獻 好有價值 呀 !






沒有留言:

張貼留言