2011年1月19日 星期三

北海道芝士蛋糕

2011年1月20日上午11:29公開累積瀏覽 225 34



北海道芝士蛋糕  ~  Photobucket

  
話說上次"朋友仔"送咗兩個芝士蛋糕過我嘅 


聽講話個"老板"係專程去 "北海道"學整呢款雙層芝士蛋糕 ( Double cheese cake )

學成歸來就喺觀塘開咗呢間小小蛋糕店專賣呢款蛋糕

朋友仔試過後話好食 , 所以介紹我食 



佢送咗兩個唔同味嘅俾我 , 一個係芝士味 , 一個係朱古力芝士味

呢款蛋糕係要放响冰格架 , 食之前3-4小時就從冰格取出放响雪柜下層回溫解凍 , 等佢軟身後就可以切嚟食 .

此蛋糕只可放响雪柜下層慢慢回溫解凍 , 千其唔好放於雪柜以外室溫解凍 , 因為個蛋糕好 creame , 用室溫解凍會 影響口感 .

    今晚就攞咗呢兩個蛋糕嚟做我哋嘅 ~ 飯後甜品 喇 !  
  
 

    
 
  
   蛋糕外圍包上一層軟綿綿嘅海綿蛋糕碎 , 上層係好 creame 嘅 cheese , 有啲似 mousse , 下層係芝士味較濃同實在啲嘅 cheese cake , 味道唔錯 .  
 
  

 呢個朱古力味嘅Double cheese cake 都好正 , 朱古力同芝士味兩者啱啱好 , 好平衡 ~ 正


   如果要我二選其一 我會揀 朱古力味

 

   


沒有留言:

張貼留言