2009年9月3日 星期四

家聚 ~ 之大製作

2009年9月3日上午12:30公開累積瀏覽 457 28

 今晚又嚟家庭飯局   所有一干人等齊齊返去"亞媽"屋企食飯 , 自從各自各有家庭 ,子女 , 工作者都好少機會同時間可以坐埋一齊食飯  只有大時大節先至可以齊人一聚 , 難得今晚一聚就梗係整多啲好嘢俾佢哋食啦 
 先嚟一個三角古古力曲奇  ( 呢個係"亞邊個'指定要嘅 )
                         

        

 再嚟就係我哋嘅大三元   麥提莎糯米糍 , ( 今次我用咗 cappuccino 味 , 經我試食後正過原味好多  不過就甜咗啲 , 所以糖嘅份量要減少 )
     


 最後出場嘅就係豆漿紅豆布丁  今次我一早起身自己煮埋紅豆 ,  呵 呵 ~  ~  ~  睇我對 妳 . 你 . 您 哋幾好吖
                
                                   
            
     

           

沒有留言:

張貼留言